Av. Mustafa KORKMAZ (Ortak)

AV.MUSTAFA KORKMAZ (ANKARA BAROSU SİCİL NO: 15757)

1976 Bolu-Mudurnu doğumludur, Bolu İzzet Baysal Endüstri Meslek Lisesi Elektronik Bölümü, Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Mezunudur. 18/09/2002 tarihinden itibaren Ankara Barosunda avukatlık yapmaktadır.

ÇALIŞMA ALANLARI

İş Hukuku

• Şirketlerde personel istihdamı hususunda temel koşulları oluşturmak, buna ilişkin sistem geliştirmek
  • 4857 Sayılı Kanunun 21. Madde kapsamındaki işe iade davaları
  • İşçilik alacaklarına ilişkin davalar
  • Meydana gelebilecek iş kazalarının önlenmesi bakımından önleyici iş güvenliği prosesini aktif hale getirmek
  • Meydana gelmiş iş kazaları neticesinde oluşacak tazmin talepleri ile ilgili gerekli hukuksal önlemleri oluşturmak ve buna ilişkin davaları takip etmek

Enerji Hukuku

• EPDK nezdinde bulunan bazı HES projelerinde birden fazla şirketin vekilliğini yapmakta ve gerek kamulaştırma sürecini ve gerekse EPDK nezdindeki süreci işletmektedir.
  • TEİAŞ (Türkiye Elektrik İletim A.Ş.) ile çalışmakta olan, Enerji İletim Hatları imalat ve montajını yapan dokuz firmanın kurum ile ilgili hukuksal sorunlarını yönetmektedir.

Ticaret hukuku-Şirketler Hukuku

• 2012 Temmuz ayında yürürlüğe girecek olan yeni Türk Ticaret Kanunun şirketlere yüklediği yükümlülükler ile ilgili olarak genel bir çalışma yapmakta olup, bu konuda müvekkil şirketlere brifing hizmeti verilecektir.
  • Şirketlerde azınlık haklarının kullanımı ve bunlara ilişkin davalar
  • Şirketlerin tasfiyesine ilişkin davalar
  • Ticari sözleşmelerin tanzimi ve yorumlanması

İcra-İflas Hukuku